Mellllllll Nst’de 28 haftada hafif hafif sancıların görünmesi?? Erken doğum belirtisi mi, yoksa bu ayda normal mi?
Bet7408 Mellllllll bendede çıkmıştı canım tam 28. Haftada doktor hafif sancıların var dedi ben hiç hissetmiyordum sonra duphaston diye bi ilaç yazdı dinlen dedi ama erken doğum falan dememişti 1 hafta sonra kontrole gittim geçmişti sonra 32. Haftamda kontrole gittim benim yine az sancılarım çıktı bu gittiğim doktor farklıydı bu sancılardan bişey olmaz korkma dedi
Mellllllll hunilimom onu bilmiyorum ki benim doktorum şehir dışında, bulunduğum şehirde nst çektirdim kendi doktorum bebek iyi dedi bebek için endişelenmiştim ben , buradakilerde hafif sancı gözüküyor dedi sadece kaç çıktığını bilmiyorum
hunilimom Mellllllll nst kağıdı var mı? Ordan bakardım 😂 ben de hareketlerini hissetmiyordum öyle gitmiştim