Gamzeee61 Samettin beye randevu bulmak büyük sans gercekten adamin hastasi cok 😄 ben genelde ariyorum hocam su gun kontrolum vardi geleyimmi diyorum oda tamam diyo zaten 😄 ama onun sekreteri cok cadı onunla ugrasmak icin iyi laf sokabilmen gerek 😄
Ayin 20 sinde gel demistide sansa o gun randevu buldum sekreterini dumura ugrasticam bu sefer randevulu hastayim diye 😄😄😄