Kızlar 23+1 hamileyim. 2 gündür bebeğim çok az hareket ediyor. Normalde ne zaman uzanma pozisyonuna geçsem, tatlı şeyler yesem oynardı hemen. Şimdi 2 gündür çok az oynuyor. Normal midir sizce? Bir yerde gördüm sırtını dönmüş olabilir falan yazmışlar. Bir bilginiz var mı