Sonunda ismimize karar verdik 30 hafta da anca oldu 😂 eşimle baştan beri Aybüke istiyorduk ama hep bı arayıştaydim ben en son dedim dün eşime Aybüke olsun dedim tamam dedi ama ben yanına bir isim daha istiyorum kısa büyük kızım da iki ismi var soyadımiz kısa olduğu için haksizlik olmasın 😂 var mı yanına yakışan isim kuran da geçen anlamı güzel olan olsun yeterli