35+5 günlük normal doğum yaptım oğlumu akşam 7 gibi belim çok ağrıdı nst için gittim ebe muayene etti 4 cm açılmam varmis dogum başlamış. Korku heycan mutluluk hepsini bir arada yaşadım. Kendi sancim olmadığı için suni sancı verdiler saat 10.30 da doğdu bal oğlum. Erken doğum riski olduğu için 30. Haftada ciğer geliştirici yapılmıştı solunum sıkıntısı olmadı çok şükür 2730 gram doğdu. Simdi evimizdeki dünyanın en en güzel duygusu 🥰