Yesim0605 Çocuğu olan annişler yaşına dogum kaldığınız ayı ekleyıp 9cıkardıktan sonra cıftler kız TEK’ler erkek Bebiş oluyo dıyolar tutan varmı acaba 😂😃
Azrazerin Yesim0605 galiba doğru 🤣2 kızım var 2 sini hesapladım şimdi çift çıktı hadi inşallah nasip kızmet sağlıkla gelsin🙏🏻☺️💖
Oznurboluzun Azrazerin aaa ben ilk defa duydum bunu bana da yaparmisiniz doktorum kız dedi bana bende 21 yaşındayım ekimin 19 unda 22 olucam 4.ayda hamile kaldım
Azrazerin İhtimalde olsa sabah sabah bir enerji verdiniz hayırlısıyla inşallah🤗💖 10. Haftmdayım merakla beklşyorum
Azrazerin Oznurboluzun 22+4 =26-9=17 tek erkek çıkıyor☺️Ama doğruluğunu bilmiyorum paylaşımı ben yapmadım☺️ Bende kendimkini hesapladım
Tatlisanne Ben 20 yaşındayım 6. ayda hamile kaldım erkek diyor ama bakalim 9 gun sonra kontrolüm var sağlıklı olsunda minnosum 🙊
Zeynepkizilgul Tatlisanne benimkisinide hesaplarmisiniz şimdi 22 yaşındayım ekimde 23 olucam 7. Ayda hamile kaldım