Hanımlar meraba, 24 haftalık gebeyim. Genital bölgemde üst tarafta kıl köklerinde yara çıktı canımı acıtacak şekilde hemde, enfeksiyon olabilir mi? Daha önce mantar olmuştum fitille geçdi şimdi de kıl köklerinde yara çıkınca korktum açıkçası, insternetten baktığımda enfeksiyonların erken doğuma sebeb olduğunu söylüyorlar, böyle birşey yaşayan varmı? Pazartesi randevu aldım doktoruma gidicem ondan önce tüyleri nasıl almalıyım? 😢