Ben 24 haftalıkken genel ultrason taramasında teşhis koydu doktorum. 27mm rahim ağzı ile acil evde yatış verdi. Şu anda 28 haftalık olduk rahim ağzı 24mm yatmama rağmen. Bebeğimin gelişimi normal çok şükür ama erken doğum riskim var ve çok korkuyorum bebeğimin sağlığı için. Benzer durum yaşayanlar varmı? Siz nasıl atlattınız paylaşırsanız sevinirim 🙏