37+4 den yazıyorum. Bu zamana kadar dinlendiğim zaman geçen adet sancısı gibi hafif sancılar çok hissetmişliğim oldu ama 3-4 saat öncesinde başlayan ağrılarım sıklaştı eskisine göre daha şiddetli ve sık hissediyorum. Sol kasığımda hafif batmalar hissediyorum. 4 gün önce nişanım geldi. Bunlar gerçek sancılar mı? Gerçek sancılar arasında başka neler var? Hastaneye ne zaman gitmeliyim? Tecrübenizle yardımcı olur musunuz lütfen?