Guler123_ balci_huda valla benim günüm doldu şuan 40+2 olduk persembe günü kontrole gittik ne açılma ne sancı ne de başı dönmemiş küçük Hanım’ın gelmeye niyeti yokmuş daha pazartesi günü bı daha randevum var bakalım ne diyecekler
Fatmanureladogan32 balci_huda 40+2 yiz ne gelen var ne giden 🙈 nst de sanci çıkıyor bende hissediyorum ama kızım gelmiyor bir türlü 👼🏻