Merhaba inofolic kullanmaya yeni başladım. Normalde yumurtlamam 15. 16. Gün oluyordu. 11 12. Günlerinde yumurtlama akıntısı gibi şeffaf sümüksü aşırı bir akıntım oldu hala da devam edıyor. Normalde ovilasyon akıntım peçeteye silince azıcık gelıyordu. Yaşayan oldu mu ?