PasaninAnnesi 36+4üz kasintim var diye doktorum bu fitili verdi 3 tane var icinde. Birini suan uygulayacaktm ama ilacin paketini actim icinde ki itebileceğm bi ilac gibi degilde sıvı krem gibi olmus sanrm sıcaktan anlamadm nasil uygulayacağm bunu yada kullanan var mi böyle krem seklinde mi bu ??
alcang PasaninAnnesi ben kullandım krem şeklinde değil sabun gibi bişeydi fitili koyduktan sonra 1 saat yatmak gerekli. Sanırım sizinki bozulmuş