Misssitare Geçen nette özkaynağın magnezyum değeri fazla olduğunu gördüm. Bugün ona başladım. Malum kramplar başladı😶
Nur123aa Misssitare Kızılay Afyonkarahisar olanları var ya sade ondan icmesem bir gün uyuyamam seviyorum
demincek Misssitare En doğalını Erzincanda yaşıyorum ben kızılay erzincan maden suyunun geldiği yerden ekşisu adında bir piknik alanımız var bizim ordan doğal olarak akıyor ya ordan gidip dolduruyoruz yâda marketten kızılay erzincan alıyorum
Deletedmom727271 Magnezyum yüksekliği açısından Kızılay Erzincan öneririm hem magnezyumu yüksek hem sodyumu düşük. Ben onu içtim hep. Diğer Kızılay olanlarda sodyum yüksek.
Nehir__ce iremss aynen bende illa Beypazarı olacak kızılcıhamamda bile Beypazarı aramış kadınım ben ☺️✌🏻
Cansu1- Kızılay’ın sodyumu çok yüksek. Beypazarı magnezyum calsiyum açısından iyi sodyumu da düşük. Hep Beypazarı içiyorum
Ummu_osman Arkadaşlar da söylemiş zaten sodyum oranına dikkat et yemeklerini tuzsuz tüketmeye çalış dengelemek için yoğurt da yiyebilirsin tansiyonu düşürüyor. 🌷