Sevk123 bende mantar varmış çok kötü kaşınıyordu kaniyordu kaşidikca serklaj olduğum gün doktorum temizlemis mantarı %90 mantar oluşmuş içeride çok şükür 1 aydır rahatım krem kullanıyorum günde 3 defa kaşıntım felan kalmadı bence doktoruna söylemelisin