Önce takip altına alıyor doktor birkaç gün şekerinizi olcmenizi istiyor sabah öğle akşam aç ve tok olarak sonrasında yapmış olduğunuz ölçüme göre değerlendiriyor eğer sürekli sınır üstünde ise insülin başlıyor değilse diyetisyene gitmenizi tavsiye edip takip altına alıyor . Bende gebelik şekeri çıktı dahiliye doktoruna gittim bu şekilde yol izledik. Dediklerini uyguladım ve şükürler olsun şekerim düştü sürekli kendim takip ediyorum.pilav makarna beyaz ekmek hamurlu yiyecekler asitli ve şekerli içecekler kızartma gibi yiyeceklerden uzak durun mutlaka sizinde düzene girecektir. İnşallah herkes şifasını bulsun da bebişlerimiz sağlıkla zamanında gelsin 🤩