Merve01- benimde ilk hamileliğim çok acemiyim ama 35. Haftada yatmıştım 3 gün orda keşke daha fazla pijama koysaydım demiştim🥰. Bebiş için isimli hastane çıkışı yaptırmıştım onun kısa kollu zıbınını koydum. 5 li hastane çıkışı koydum kısa kollu zıbınla. 3 lü hastane çıkışı koydum yine içine kısa kollu zıbın. Bide ne olur ne olmaz diye bi tane uzun kollu zıbın koydum. Müslin örtü. Zaten hastane çıkışında kundak var ekstra bidaha koymadım. Ne olur ne olmaz diye nohut battaniye koydum. Çorap koydum. Ağız mendili bez ıslak mendil pişik kremi koydum. Bebiş için bu kadar 🥰 çok doldurmak istemedim. Kendim için iki tane lohusa takımı. 4-5 tane geniş alt çamaşır. 2-3 tane üst çamaşır koydum. 1-2 atlet koydum. Terlik koymalısın kesinlikle. 1-2 yedek pijama altı koydum kanama olursa diye. Çorap koydum. Çıkışta giymek için rahat bi eşofman takımı koydum. Göğüs pedi, orkid, hasta bezi koydum 🥰 başka yok sanırım