Merviiss Elis_Elya26 cuma gidicem bakalım 26+0 ken 789 gramdi gebelik sekerim var inşallah normaldir herseyimiz bu burda kalsın bakarım benimkini öğrenince:)
demincek Elis_Elya26 Hamilelik güzel de gece hiç uyutmuyor bu saatlerde başlıyoruz tekme atmaya taaaki gece 4 lere kadar maşallah 🧿 çok hareketli ve tekmeleri de çok kuvvetli 😁😁
MerveEbru Elis_Elya26 şeker yüklemesi yapıyor doktorlar canım ekstradan belirtileri var vücutta kızarıklıklar gibisinden mesela
Nurcantas65 24 haftada 700 Gr di. Şuan 27+5 im 1 kiloyu geçmiştir randevu bulsam gitdecem de yer yok :)
MerveEbru demincek hamile yastığı kullanıyorum bi haftadır çok rahat ettim benim bebeğimde çok hareketli ☺️
annesinin_beybisi Elis_Elya26 kilosunu bilmiyorum devlete gidiyorum . 26 haftalıkken gittim kilosunu boyunu söylemedi ama ultrason kagidinda 27+4 yazıyordu ileride yani . 29 da gidicem bu sefer sorucam bakalim kac olmus