Oziey ben de saklatmayı düşünenlerdendım hatta Ankara’da bır yer ile görüştüm ama oncesınde Druma sormak ıstedım. Drum tavsiye etmedı. Herhangı bır hastalık varsa zaten bozuk hücreyi saklatmıs oluyorsunuz bunun sızın bebegınıze ya da dıger aıle üyelerine faydası olmaz ama saklatıp bağış yaparım dersenız sızın kararınız dedi. Hatta kan hastalıkları drları da uygun görmüyormuş bu tür işlemleri o yüzden bız vazgeçtik