Bmyksl Son adet gününden bugüne tam 2 aylık olarak gözüküyor. Bugün kalp atışını dinlemek için gittik fakat kese var (19mm)bebeği göremedik. Haftaya tekrar bakalım olumlu birşey söyleyemiyorum dedi doktor. Bu durum başına gelen oldu mu hiç ?
Busraey18 Bmyksl ben 6 haftalık diye gittim ultrasonda 4+5 çıktı sadece kese var bebek yok haftaya çağırdı olumsuz birşey demedi geç döllenme olmuş dedi
Nnanaa Bmyksl ben de 8+0 a kadar bebek gözükmemişti. 8+0 da gittğğimde bebekte vardı kalp atışıda bence geç döllenme vs varsa ondan olabilir hemen üzülmeyin. Haftaya belki görürsünüz 🌼🌼
Rab Bmyksl evet canım ben 2.5 ay önce yaşadım boş gebelik deniliyor buna bebeğin beslendiği yolk var mı peki doktor birşey dedi mi
Rab Busraey18 yolku gördüyse bebekte oluşur bekleyelim diyor geç döllenme bu şekilde oloyor demekki sende yolk göründü
Benjaminannesi Busraey18 bir şey olmaz ben de 5 haftalıkken gittiğimde kese vardı yavaş yavaş her şey sabret bakalım
Bmyksl Rab hayır yolk ile ilgili hiçbir şey demedi. Hem ultrason hemde alttan muayene etti bebeği göremedi
Busraey18 Rab yolk nedir bilmiyorum ama kese rahmin çok güzel yerine kurulmuş dedi 22 mm dedi cuma günü çağırdı kalp atışı için bende boş gebelik çıkar diye korkuyorum
Busraey18 Rab 6 haftalıkken gidecem bakalım aslında adete göre 7yi de geçmiş olacam ama işte geç döllenme dedi geriden geliyor