superstar_00 valla benim oğlanda 3 e doğru gidiyor ek gida döneminden beri kabız gitmediğim doktor kalmadı ilaçlar artık fayda etmiyor ne yapacağımı şaşırdım bende bu konuda geçen gün eşim aktara gitti belki çözüm bulur diye aktar tatlı badem yağı önermiş uzun süre yapamadığında bi tatlı kaşığı içirin direk ishal yapar demiş içirdim fayda etmedi ama aynı zamanda 1.5 yaşındaki kıxımda kabızdı ona içirdim onda direk fayda etti bağırsakları boşaldı güzelce ve o günden beri çok güzel yapıyor tuvaletini belki onlarda işe yarar