sendekimsinnn 29 haftalık gebelikte 6 kilo almak normalmi kızlar bugün şok oldum tartıda kilomu görünce stres yaptım 3 ay kaldı doğuma doğuma kadar en az 6 kilo daha alırım kesin
mavi2 sendekimsinnn çok normal canım bende 29 haftadayım 5 6 kilo arasında gidip geliyorum üstelik biraz fazla kiloyla hamile kalmıştım doktorum ideal olduğunu söyledi kilo alım oranımın zaten bu süreç boyunca 10 ila 12 kilo arasina normal bakılıyor tabi aşırı kilolu veya aşırı zayıf bir şekilde hamile kalınmadıysa
Minnacksevdack sendekimsinnn ben de 29 haftada 6 kilo aldım. 4 kilo daha alırım diye düşünüyorum. Sağlıkla gelsinler de kilonun ne önemi var verilir hepsi 🌸 belki biraz daha hamur, makarna vs onlara dikkat edebiliriz
sendekimsinnn mavi2 son aylarda daha çok almamtan korkuyorum düşündükçe içime öküz oturuyo yemek yerken vicdan azabı çekiyorum 😅
Sbm050421 sendekimsinnn bende 27+1 de 5 kilo aldım son 3 ay kaldı inşallah maksimum 5 daha alıp 10 la kapatırım diyorum 😫
Hemecikk sendekimsinnn bence o da kişiye göre değişiyor ben şu anda 37+6 dayım toplamda 12 kilo aldım bunun en büyük kısmını 30.haftaya kadar almışımdir.
Sbm050421 sendekimsinnn işte bende o yüzden endişe ediyorum ama kimisi de ayda 1 kilo alarak tamamlamış mesela ya da işte 7. Ay boyunca hiç almadım aynı kaldım diyen de var inşallah en az kiloyu alırız ya
mavi2 sendekimsinnn yalnız değilsin 😅 bende aynı durumdayım ama sağlıklı olsunlar da kilo bir şekilde verilir inşallah