Oglumun adi (yigit efe )cok agirbasli ve dusunceli bir cocuktur. 10 yasinda. Isimle bir ilgisi yok bence. Oglumun huylari ayni ben. Duygusalligi bile. Bu kadar duygusal olmasini istemezdim tabi ama anasina cekmis iste…. 🤣 kucuk oglumun adi (yagiz ege )ozguveni yuksek mizmiz ve kaba bi oglan oda ayni amcasi mesela cekiyo yani illakki birilerine cocuk…🤣 ama YAĞIZ ismine bayiliyorummm