Minnacksevdack ankakusu_2022 canım evlendiğimiz zaman (3 yıl önce) arçelik 3880 kt kullanıyorum. Henüz bir sorun yaşamadım. Her yıkamada da kullanıyorum. Herhangi bir kıyafetime zarar vermedi. 🌸
Zeynepppdyg ankakusu_2022 siemens q700 çok iyi bir makina gider yerinede bağlanıyor içinde sepeti vs var kurutemizlemede yapıyor
Zehraergul Vestel kullanıyorum fabrikasında çalışan arkadaşımın tavsyesiyle almıştım. Çok memnunum herhangi bir sorunla karşılaşmadım hiç :)