umranozby
Bende kullanmadım zaten evlendikten 1 ay sonra hamile kaldım. Öncesinde de kullanma gereği duymadım. İçin rahat olabilir hiç kullanmayan arkadaşlarım dahi oldu. Önceden folik asit mi vardı ki..
Modern tıbbın kurbanlarınıyız öyle düşün içini rahatlat🤍🤗