Evlatlarim2 5 gün önce sezeryan doğum yaptım 38 haftalık doğdu kanında enfeksiyon çıktı ve mememi emedigi için kuveze aldılar sütümü sagip yoluyorm 3 sate bir sagiyorm iki gün sütüm de çoğalma oldu 3 saatte bir 120 CC çıkıyor iki göğüsten kenidleri 60 cc veriyor bu kalan süt ne oluyor acaba dolapta da baay süt olduyor yoluyorm 3 gün ömrü oluyormuş diye duydum bir de emesi zayıf mis hortumla veriyorlarmis mememi ya almasa nasıl vericem
Snemgokbil Evlatlarim2 benimde öyle hem enfeksiyon hem sariliktan 1 ay kaldı hep sahip yolladım ama.yetmiyor canım yine de mama takviye ettiler ememiyordu bide o şekilde de memeye alismadi ama ne kadar sagarsan o kadar iyi
Deletedmom727271 Sütün dışarıda ömrü 3 saat, buzdolabında 3 gün, buzluk da 3 ay. Benimde bebeğim kuvöz de kaldı sağıp götürdüm ama kuvöz de kalan bebeklere her zaman mama takviyesi yapılır.
Evlatlarim2 Snemgokbil birşey sorcam makinayla sagiyorum ama göğüslerim hep yara oldu çok acıtıyor makina ne zman alışırım acaba ne zman ağrısı gider 😞
Snemgokbil Evlatlarim2 valla yani acır ama alışırsın çocuk orda yatınca aklına o geldiği için unutuyorsun acıyı ama şöyle yapabilirsin ben yapınca daha çok açıyordu sen dik durmaya calis eşin yavaş yavaş ovarak sagmaya çalışsın makineyle o şekil biraz daha acısı azaliyordu üstten dairesel şekilde ovsun süt kolay akıyor ve çok su iç kolaylassin