Deleted_12 6 haftalıkken hamile olduğumu öğrendim son adet tarihime göre 7. Haftada girdim ama kese görünmedi normal mi
Fatma0090 Deleted_12 alttan batırdın mı canım benim de göbekden ulturasyonla gözükme işti alttan muayene ile görüp kalp atımını dinlemiştik
Deleted_12 aylinpalaa Evet ikiside karından da baktı ama göremedi keseyi sonra kan tahlili oldum öyle öğrendim hamile olduğumu
Fatma0090 Deleted_12 biraz daha bekle betan kac cıkmıstı 8 haftan kadar bekliyebilrsin ama saglıksızsada 8 den sonra mudahale ediliyor