5 ay kadar yapamadı ne masajlar denedim de olmadı yani doktor 10 güne kadar normal diyor aöa bebek 2. Günü ağlıyodu patlıcak gibi. Sonra kansuk diye bi fitil verdi doktor onu atıyodum dışkıyla birlikte geri geliyo fitil. 5 ay evde yedekli yedekli her gittiğim yere fitille gittim çünkü yapamıyordu yani. Kimine göre yanlıştı sürekli öyle yapması bağırsağı alıştırırsın flan dediler ama 5 ay sürdü kızım hareketlenmeye başlayınca bitti kendi yapmaya başladı. 3 yaşında şuan yaklaşık 1,5 senedir de tuvalet eğitimi almış durumda çok rahat şekilde kendi yapıyor. Yine doktorunuza danışın ama reçetesiz de satılıyor o fitil doktora danıştıktan sonra çocuk rahatsız olduğunda kullanabilirsiniz. Her acile gittiğimizde lavman yaptırıyordu o daha acılı geliyodu bana fitille kolaylık oldu o dönemler