Sinem0135 Kuzum benım çevremde çok var yaptırmayan çünkü özel bir şey değil . Doğruluk payı da çok yüksek değil . Allah göstermesin kötü bit şey çıksa bebeğine nasıl kıyacaksın bende hamileyım kıyamam yani . Ve 9 ay sonunda bu sonuç doğru çıkmaya bilirde