Arkadaslar merhaba oncelkle herkese saglıklı gunler dilerım, 16+6 ikiz gebeyim bugun karnımda pıt pıt bır seyler oluyor acaba bebeklerımın hareketi mı yoksa gaz mı dıyorum 🙈 ilk gebelıgım, su sıralar bıraz heyecanlandım hareketlerini hissetme konusunda bu hareketler nasıl anlasılır, ayırt edilir acaba? 😊 tesekkurler.