Suyum gelince çatı muayenesi yaptı doktor. Normal doğurman çok zor ama deneyelim dedi. 5 cm açıklık vardı. Normal doğurdum suni sancıyla ama dikişim çok oldu. Beni örnek almayın. 33 kuzenim baba tarafında 25 kuzenim anne tarafında var hiç kimse benim gibi olmadı. Hepsi çok rahat doğurdu. Çatısı hafif dar olanlarda. Çatı genişler mi bilmem ama benim yine normal doğum hayalim var. İnşallah sağlıkla nasip olsun isteyen herkese