muserref02 Arkadaşlar bir kaç gündür kasıklarımda ağrı hissediyorum adet olucakmışım gibi 2 gün sonra doktor kontrolüm var ama ister istemez ne oluyor diyorum,yaşayan var mı?
Rizeliiiii muserref02 20 .haftadan beri çekıyorum kasık agrısını .Ara sıra gecelerı saga sola donerken sol kasık agrımdan uyanıyorum Ve şuan 23 haftalıgım çok sıddetlı olmasada hala var
Rmysadn muserref02 kızlar 29 . Haftadayim bende öyleydim bu hafta gittim normal dedi magnezyum kullandım dördüncü günüm gerçekten çok faydası oldu
muserref02 2752 Bende doğum mu yaklaşıyor erken mi diye tereddüt ettim aciller de maalesef hiçbir şey yapmıyor
muserref02 Rizeliiiii evet kesinlikle bende öyleyim geceleri dönerken ağrı hissediyorum ya iltihap yada ne olduğunu anlayamadığım bir şey 😔
Rmysadn muserref02 canım magnezyum hem bebeğe çok faydalı hemde senin kemiklerini felan güçlendiriyor kaslarını o yüzden ağrı oluşumunu engelliyor
Rmysadn @“muserref02”#p22584288magnezyum eksikliği yok yani bendede ama güçlendirmek için kemikleri felan verdi