Beyzakok Kızlar ağustos ortası gibi doğumum olacak inşallah normal doğum düşünüyorum hastane çantasına neler koymam gerekiyor hem kendim hem bebeğim için?
Mommynurse Ben daha hazirlamadm benim de Eylül 1 denildi. Kirli poşeti görüyordum hep listelerde sizin 40+0 Ağustos ortası mı ?
DemirinAnnesiiii Mommynurse bende hazırlandım daha Temmuz ayında hazırlamaya başlayacağım kısmet olur ise.
Sbm050421 Mommynurse erken değil mi zaten benim de 9 Eylül 27+1 im 32 de yıkamaya başlicam 34 te hastane çantasını hazır edip koyucam o da Temmuz sonu yapıyor
Mommynurse DemirinAnnesiiii DemirinAnnesiiii 1 Eylül dedi doktor normal doğum olursa . Kız bebiş erken gelir diyorlar ama bakalım