Asil_hatun kanama oluyor normalde bende az olmuştu doktorum durmazsa iyne yazariz onu yaparsin demişti ama çok şukur durdu eyer durmuyorsa doktoru kontrole çağirmasi lazim devlet hastanesi tup bebeyi duyunca hiçbir şey yapmiyorlar ben zehirlendim gitdim kendi doktorumla konuşmadan bana serum bile takmiyorlardi korkuyorlar