Aselsevde Ilk-bebegi12 ben cuma sabah doğum yaptım bugün de hastaneyim ne zman cikarticaklar bilmiyrm 🤷
mserif Ilk-bebegi12 eğer gaz çıkarsa ve kendini iyi hissedersen ertesi gün çıkarırım dedi doktorum 1 gece yeterli olur dedi.