Marblingg minigimiz 5.ayi doldurmus 6.ayin icindesin doktor bana oyle soylemisti mesela 28 haftaligim ben 7 aylik diyorum mantik olarak ama yok 6.ayi doldurmus 7ye giris yapmis oluyomusum
Zeynonun_annesi minigimiz son adet tarihinize göre hesablayın.. mesela ben son kez ekimin 27si adet oldum.. ekimin 27sinden bu yana 7 ay geçdi.. bende soranlara 8ci aya yeni girdim diyorum
Melike minigimiz Merhaba güzel annemiz, Blog yazımızdan bakarak, hafta hafta gebelik takibinizi yapabilirsiniz. Keyifli Forumlar 🌸💖 https://www.mutluanneleriz.com/2021/09/16/gebelik-haftaniza-gore-kac-aylik-hamile-oldugunuzu-ogrenin/
berceste5155 Marblingg ben de 25 haftalığım dün sağlık ocağında ki ebe 7. Aya girdin dedi benim de kafam karıştı şimdi
Marblingg berceste5155 yok ya ne 7 si sacmalamis mantik olarak 1 ayda 4 hfta var en kotu 7×4 28 olsa dicem 7 aylikki ona bile doktor girmis oluyorsun diyo
Limonzeytin minigimiz 7 aylksınz. 31.haftada 8 e girmş olacaksnz. Googleden takıp ediyorm bende yazınca çıkıyo 😊👍