Ezgiduru Busem44 bende 32 . Haftada iştahsızlık başladı su an 33+6 yım hala istahsizim hiçbir şey yemek istemiyorum kahvaltıyı bile zor yapıyorum
Mtzkuzum Busem44 bende 33 haftalığım ben başından beri öyleyim sabah bir yumurta pişirsem doymuyorum 2 tane yapsam çok geliyor bide akşama kadar başka bişey de yiyemiyorum
Hakanbuse Busem44 33+3 oldum sicaklar yuzunden bende bisey yiyemiyorum salatalik karpuz falan suyla besleniyorum resmen onlarda dolaptan soguk ciktigi icin yiyorum
Meleq Busem44 son 1 aydır ben de öyleyim sıcaklardan galiba yiyemiyorum 2 aydır da hiç kilo almadım..33 haftadayız biz de
Busem44 Azrosum her gün muz ve süt kesinlikle biri olsa bile iyi kilo yapan iki şey ben bıraktım 49 ile hamile kaldım şuan 64 üm
Ezgiduru Busem44 bende çok geç yapıyorum ve gerçekten sırf bebek için zorluyorum yoksa akşama kadar yatakta uyurum bir şey yemem nedem böyle oldu bilmiyorum sıcaklar etkiliyor olabilir
Hicran-01 Ben de başından beri hep var. Zaten kusmalarım 21.hafta oldu hala devam ediyor..herseyden tıksındim.sadece meyve yıyebıliyorum
Busem44 Hicran-01 yaa bulantılar çok kötü inş tez zamanda geçer ben wc ye zor yetişiyordum bolbol kraker ye o iyi geliyor
Busem44 Ezgiduru resmen ruh ikizimsin aynı ben yaa neden böyleyiz arada tansiyonum düşüyor başım dönüyor da zorla atıyorum bişeyler