Kızlar 23+1 haftalık hamileyim ve 1 haftadır kalp çarpıntım var genelde gündüzleri oluyor 130 - 140 bugün 168 e kadar çıktı acil e geldik geldiğimizde 132 düşmüştu nabzim, tansiyonum 12/8 çıktı Dr kan aldı kan sonuçlarım iyi çıktı hafta içi kardiyoloji ye gel dedi ama ben artık çok tedirginim hiçbir iş yapamıyorum yürüyemiyorum kalp çarpıntımdan akıl verin böyle olan var mı?