Kızlar bugun alışverşe gittim ve resmen ne alacağımı bilemedim.
Bü tane 10’lu hastane çıkışı,
3 tane 0-3 aylık 3 tane 3-6 aylık çıtçıtlı atlet
4 tane kısa kollu çıtçıtlı atler gibi bişi
2 eldiven bi şapka
1 tane müslin örtü
1 tane müslin bornoz
3 tane ağız mendili( önceden 5 tane almiştm)
2 tane emzik 1 tane ufak biberon
Bebek bakm seti( tırnak makası/tarak/vs)
Bebek yağı/ pişik kremi/şampuan
Kıyafet bana biraz az geldi. Yeni doğn için daha ne alabilirim/ ya da kaçar adet lazım olur ki. Büyüdükçe alırız diye düşündük.
Sizce eksik mi yeterli mi?
Ya da daha neler almam lazım