Kızlar merhaba 37+4 haftalık hamileyim nişanım geldi iki gündür devam ediyor. Akıntı gibi pembe pembe geliyor. Az önce lavoboya gittim ve şıp diye damaladi resmen. Bebek hareketli gitmeli miyim. Regl ağrısı gibi ağrı vr sadece hafif ⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️
Bilenler bilgilendirirse çok sevinirim