11+2 yiz. Pazartesi ikili tarama randevum. Doktorum sağolsun tarama gibi 30-40dk vajinal ultrasonla hee şeye baktı. Yüksek ihtimalli kız dedi. Bulantı kusma devam mı kızlar ya? Kusmaktan ölüyorum. Bide iğrendiğim için gördükçe tekrar kusuyorum. Kasıklarım ağrıyo artık kendimi sıkmaktan