aslansmommm [silindi] onlar bir süre bizdeki depolardan besleniyor diye biliyorum bi günlük çok açlıkla bişey olmaz
haklisinesracim [silindi] çok uzun süre aç da kaldım çok iştahsız da oldum kızım iri doğdu ama şimdi 3 yaşına yakın ve çok iştahsız bir çocuk benim hamileyken beslenme biçimimden mi böyle oldu bilmiyorum
[silindi] aslansmommm ben sürekli aç kalıuorum ya geç uyuyup geç uyanıyorum düzenlemem lazım çocuğum için🥺
BenEsra Bende çok düzensiz besleniyorum inşallah bi sorun olmaz 🙄 gece uykusu yok öğlen geç uyanıyorum uyanınca canım istemiyo
aslansmommm [silindi] evet düzenli beslenmeniz lazım sürekli bu şekildeyse bebeğiniz zayıf olabilir yeterince vitamin almamış olur sabah erken kalkmaya çalışın bi süre sonra alışırsınız bence
[silindi] BenEsra maşallah sona yaklaşmışsınız bebeğinizin kilosu iyi mi acaba ?hayırlı sağlıklı doğumlar bu arada🌸
BenEsra [silindi] evet şükür sona geldik 😇 valla en son 2500 kiloydu 3 hafta olmuştur baktırmadım daha
[silindi] haklisinesracim aa öylemi sağlıklı olsun da 🌸bende seçici bir insanım aç ta bırakıyorum kendimi çocuk nasıl olcak düşünemiyorum😅