Kızlar 37 haftalık olcam şükür. Son 2 gündür falan üstümde bir sinir gerginlik var sebebsiz. Kimseyle konuşmak istemiyorum, kimse arasın mesaj atsın istemiyorum uyuz oluyorum batıyor herşey sanki. Kendi kabuğuma çekilmek istiyorum sadece. Normal mi acaba ilk hamileliğim biraz doğum korkusu, bebeğime iyi bakabilicek miyim düşüncesi de sardı. Geçicimidir normal midir yalnız mıyım bu konuda. Sizin de böyle kaygılarınız var mı? Pek iyi değilim metal olarak 🙁