Koalaa25 ben sade içiyorum ve bay seviyorum marketlerden alıyorum litrelik olarak eşim hiç sevmiyo mesela kokluyo bune be diyo 😂😂 ben bıkmadan içerim bay seviyorum ama şişiriyo çok içince o yüzden bazende biraz haraketlensin hissediyim diye içiyorum uçuyo bizimki içerde 😅