Lizbonn Kızlar 7+3’üm kasık ağrıların oluyor. Dün de doktora kontrole gittiğimde normal olduğunu söyledi. Bu haftalar da benim gibi ağrı yaşayanınız var mı ? Oğlumla öğlen uykusundan kalkınca bir anda oldu anlayamadım. Üşütmedim de 🫤
Cerkess Lizbonn bende bugun kasık agrısı ıcın gittim tüp bebek gebesıyım 12 haftanın ıcındeyım canım agrıların oluyor tamamen bıtmıyor ama zamanları azalıyor bebek buyudukce doktor oyle dedı
Koalaa25 Lizbonn benimde olmustu canım ben agridan aglıyordum hatta ama doktorum banada kanama olmadgi surece normal oldgunu soylemişti daha çok yeni çunkü bi kac haftaya gecer benimki gecmisti yani
Lizbonn Cerkess Evet dün kontrolde de rahim büyüyor yavaş yavaş normal dedi. Ağır bir şey vs kaldırmıyorum zaten ama anlamadım canım. Bugün oğlumla öğlen uykusundan uyandığımdan beri yatıyorum resmen ayağa kalksam vajinam zonkluyor sanki :/
Cerkess Lizbonn senı cok iyi anlıyorum benım de oyle 😢 ne uzatabılıom bacagı ne oturabilir hale gelebılıyrum
Lizbonn Koalaa25 Kanamam yok çok şükür canım ilk 5. Haftada da biraz ağrım olmuştu geçmişti o da şimdi tekrardan yaşadım. Bakalım uzanıyorum biraz ağrım hafifledi şuan insallah komple geçer gider evde malum 1 çocuğum daha var.
Lizbonn Cerkess aynıyız canım ne biliyim ilk hamileliğimi pek hatırlayamadım arada zaman olunca ama böyle değildim çalıştığım için daha aktiftim mesela 🥲