Hndn44 Kizlar aranızda devlet Hastanesi’nde doğum yapan var mı ? Yaptıysan doktorlar ebeler nasıl ilgililer mi ? Yada memnun kaldınız mı ?
Buseyllzr Hndn44 ben Ankara şehir hastanesinde yapacağım 39+1 haftalığız az bir zamanımız kaldı ☺️ henüz yapmadım ama orda doğum yapıp çok memnun kalan arkadaşlarım oldu her devlet hastanesi kötü diye bişey yok bence iyce araştırmak lazım 🌸
Ays_cskn Hndn44 Oglumu devlette dogurdum ebeleri iyiydi memnundum acilmam ilerlesin diye plates topuyla hareket yaptirdilar enerjim bitmesin diye serbet tatli vs de getirdiler yuruttulerde bende onlara zorluk cikarmadim oyle bagirmam vs olmadi belkide bu yuzden biraz daha ilgililerdi diye düşünüyorum ama sonuc sezeryan oldu tabi suanda 21 haftalik hamileyim baska bir hastaneye gidiyorum yine devlet insallah orasida öyledir
Deletedmom_7156 Hndn44 doğum için devlete gittim onlar yüzünden karnimdaki çocuk ölüyordu tövbe devlete gitmem imkanın varsa özele git
haklisinesracim Hndn44 3 sene önce devlette eğitim araştırma Hastanesi’nde doğum yaptim bu gebeligimde yine orada takipliyim memnun kaldım ben normal doğumdu onlar bir şey yapmadı çünkü sancimi çektim açıklığım olunca da doğum masasına alınıp ıkındım bu yani evde de olsam böyle gelişirdi olaylar 😄
Eliiiiif Devlette doğum yapmayı bırakın iki kere kontrole gittim tövbe ettim o doğumhanede ki doktorlar hemşireler doğuranlara o kadar bağırıyorlar,azarlıyorlardı ki çok çok kötüydü gerekirse aç kalırım yine özele giderim şahsen
FHKK Buseyllzr Bi çok tanıdık orada doğum yaptı çok memnunlar bana ters ama acil olarak doğum başlarsa şehir hastanesine gidicem bende 🙏🏻
Eda_krkmz Buseyllzr Aynen baya iyi ilgileniyorlar ben kontorle şehir Hastanesi’ne gidiyorum hep doktorlar gayet iyi.
Hndn44 Deletedmom_7156 çok şükür imkanım var evet ama özel içinde korkuttular ciddi sorun olursa devlete yönlendiriyorlar doğum anında dediler
Deletedmom_110 Hndn44 Devlet hastanesinde doğum yapıp da memnun kalan pek kimseyi görmedim imkanın varsa özele git canım valla en iyi devlet hastanesi bile memnunluk oranı çok aşağıda
haklisinesracim Hndn44 Zor değildi benim doğumum hatta beni sancı odasında unuttular sesim çıkmıyor diye tuvalete gideceğim diye kalkıp yürüdüm gel muayene edelim dediler meğer tam açılmam olmuş 😄