newbabyno2 Kızlar 5 +1 haftalık Hamileyim peçeteyi silince kan geldi bilgisi olan var mı onun dışında ağır bir kanamam yok ağrı sızı yok
Deletedmom_110 newbabyno2 yerleşme kanaması diyenler olacaktır bu herkeste olmayan bişey mesela bende hiç leke bile olmadı o yüzden bunun cevabını acile giderek öğrenebilirsin kanama az da olsa normal sayılmayan bişey bir git baktır canım
Tugcek33 newbabyno2 ihmal etme hemen doktoruna git canm gebelikte kanama önemli ağrı olmasa dahi belki bi ilaç felan kullanman gerekebilir.
newbabyno2 Begumergun peceteyı sılınce sılık sekılde cok az, damla degılde bısey sılınce peceteye bulasır ya oyle
Begumergun newbabyno2 eğer yeni ilişkiye girdiyseniz orda zorlandıysada olmuş olabilit aynı şey benimde başıma gelmişti ama yinede bi doktorunuza danışın ne olur ne olmaz
Koalaa25 newbabyno2 acile git canım o zaman Allah korusun kanama bu yani benim doktorum kucuk bi kanama olsa dahi gitmemi soylemişti
-minikkelebegim- Bence acile değil de kadın doğum doktoruna gidin mutlaka. Benimde aynı şeyler başıma geldi hemen doktorla iletişim kurdum ilaç verdi hâlâ onu kullanıyorum ara ara devam ediyor lütfen ihmal etmeyin ama korkmayın da bunun için.
Pembe-mavi newbabyno2 yerleşme kanamadı olabiliyor düşük başlangıcı da olabiliyor. Benimde 6 haftalık öyle kaybım oldu ama çevremde çok kama ile kulaklarına alan oldu. Kendini yorma uzan ve hemen doktoruna danış. İlaç verebilir. Vakit kaybetmeden git derim. İnşallah kötü birşey yoktur. Geçmiş olsun güzel haberlerini bekliyoruz
BeyzaF newbabyno2 benim kahverengi lekelenmem oluyodu canım progestan kullanıyordum her ihtimale karşı kırmızı olduğunda mutlaka gel demişti doktor oda 9.haftada oldu durup dururken gittim acile yatış verdiler kesede kan göründüğü için düşük önleyici iğne ve serum takıldı sürekli. O yüzden her ihtimale karşı bi git için rahat etsin
Bebekdelisi newbabyno2 acile git cnm beraber olduysanda olur ama 3 ay genelde ilişki sorun olmasa bıle onermiyorlar