Slha2011 dilanbartos ğ Hnfavcl Deniz2961 Kbra91 Gamzeee61 Fatmanur_53 Asliiiii bebişlerin kilosu gelişimini nasıl ?
dilanbartos Slha2011 normal Doğum gözüküyor ama yarın sabah hastaneye gideceğim. Gebelik şekerim var ve bu ara bazen yükseliyor. Yarın netleşir gibime geliyor. İnşallah normal olur. Rüyalarımda hep öyleydi..
Hnfavcl Slha2011 sürekli kendimizi dinlemeye başlıyoruz, belirti arıyoruz son zamanlar sanırım ondan böyle oluyor 😊🤦🏻♀️
Slha2011 dilanbartos hayırlısı neyse o olsun kaç kaç haftalıksınız benim sezaryen olucak inşaallah 27 eylül
Slha2011 Hnfavcl aynen belim mi ağrıyo yok sancım mı başladı Bebek hareket etmiyo mu 😳😳diye diye sürekli dediğiniz gibi kendimizi dinliyoruz
Hnfavcl Slha2011 Allah hepimizede bebişlerimizle sağlıkla kavuştuğumuz günleri göstersin inşallah 🙏🙏😊
Slha2011 Denizgumuskaya ayyy siz yolun başındasınız daha ama olsun hamileliğin tadını çıkarın zaman çabuk geçiyo o aylarda son günleride görürüsünüz inşaallah sağlıklı olsunlarda
Slha2011 Gamzeee61 Allah yardımcımıZ olsun benimde belimde iki gündür ince ince sancılarım var yarın kontrolüm var bakalım