Merviiss Uzun süreli kullanabileceğim kaliteli bebegi memeden kesmesin emzik kısmı cam olmayan bi marka önerir misiniz çocuğun elinde kırılır vs diye korkuyorum avent alcaaktim vazgeçtim önerilerinizi bekliyorum
Grayworldinsideme Merviiss ben de avent düşünüyordum ama lansinoha karar verdim. Sanırım aventin emzik kısmı biraz büyük. Benim meme ucum çok küçük. Lansinoh da küçük gibi. Umarım yanlış karar vermemişimdir.
bsraguruler Bence ilk başta çok para vermeyin tutmayadabilie ben ebebek den antikolik biberonunu aldım yorumlarda sağlam markalqrdan memnun olmayıp hatta bebeği tutmayıp onu seven çok kişi var
Ezgiduru Merviiss ilk kızımda avent cam olmayan Pp biberon kullandım ama şu an emzik ucu bulmak zor ve aşırı pahalı olduğu için bu bebeğime tomme tippe aldı gene cam tercih etmedim
Deletedmom_33 Merviiss Aventin plastik veya Lansion olabilir. Gaz için kolik biberonu olabilir. Benim oğlum kolik değil 4 aylığız gaz problemi yok hala e bebeğin baby plus kolik biberonu kullanıyorum 😅