Sevgiiss Kızlar merhaba bir gün oğlumu hissediyorum karnımda balonlar patlıyor 2 3 gün hiç hissetmiyorum. 17. Haftadan beri böyleyiz normal mi bu durum
Elibo Sevgiiss canım pozisyonunu değiştirmiştir benim dopler cıhazım var mesela 16. Haftadayım bebek sırtını yukarı aldıgında kalbını duyamıyorum. Ama hareketlerini duyuyorum tabiki. Gerinduzwldiğinde duyuyorum. Yani pozisyonuyla alakalı olabilir.
Begumergun Sevgiiss normal tabi daha çok başındasın ben 22. Haftaya kadar hareketini hiç hissetmemiştim
ElifBzkrt Elibo bende bu sabah duyamamıştım harekette etmedi hiç bu saate kadar çok telaşlandım biraz önce bi kez daha dinledim sağ kasığımda kalp atışı aldım ama anlayamadım ki çokta tutmak istemiyorum zararlıdır diye sağ kasığımda atması normal miydi sizce
Sevgiiss Elibo bazen çok güzel hissediyorum bazen hiç insanın morali bozuluyor endişeliniyor tabi bende hamileliğin başında olsam o cihazdan kesin alırdım
sudeyl16 Düzenli hareketler için çok erken zaten ben 27. Haftadayım ve benim bile her gün hissetmediğim zamanlar oluyor
Elibo ElifBzkrt pozisyondan kaynaklı ben bazen sagımda alıyroum bazen solumda ama genelde göbek çevremde . 2 haftadır hareketlerını duyuyordum dün kalbını yakaladım 11 ve 12 . Haftalarda cok hareketli olmadıgı için daha net duyuyordum.
ElifBzkrt Elibo hareketlerini nasıl anlıyorsun ben kalbini zor buluyorum çok korkutuyo beni ya sağ kasığımda hissettim tam da biraz önce doppler almakla hata ettim herhalde duyamayınca tedirgin oluyorum harekette etmedi bugün hiç😕
ElifBzkrt Elibo birde zarar verir mi 3 gün önce dinlemiştim ilk bir de bu sabah dinledim duyamayınca demin bi kez daha dinlemeye çalıştık zararlımıdır acaba
Elibo ElifBzkrt hayır bi zararı yok ben hergun dinliyorum ama en fazla bulmayla birlikte 5 dk falan kullanıyorüm. Uzun süre tutmuyorum.
Begumergun Sevgiiss yok hissetmediğim oldu 1 kere hatta bi telaşla hastaneye gittik ama benim bebem normaldede çok hareketli değil ondan normal demişti doktorum
Supermumy Ben de 19.haftamdayım, hiç hareket duymadım kızlar, normal mii?? Acaba ben mi anlamıyorum diyorum ama neden hissedemedim anlamadım
Supermumy Sevgiiss evet ama gaz gibi, ya da tırnak batması gibi. Kanat çırpar gibi, seyirme gibi diyorlar da benimkiler öyle narin değil :))