Tugbagelir Herkese merhaba fotograf yuklemeyi bilmiyorum önce onu soylerseniz cok sevinirim. Kesenin icinde beyaz nokta var doktor bizim icin ümit olsun bu dedi yani evet bebek demedi 6+6 yım cevaplarinizi bekliyorum
Tugbagelir Sevilayozdemir https://mutluresim.com/image/8bafd7cf-8cce-4e3f-b105-cc45342da621.X0s1j Oldu mu
Sevilayozdemir Tugbagelir yok hayır içinde yolk kesesi var gibi görünüyor☺️ doktorun da demiş zaten kuzum ağlama , kendini negatif etkileme güzel düşün. Sadece ultrasonun kalitesi bir tık düşük bu da hastaneden hastaneye değişir. Vajinal baktı mi doktorun ?
Tugbagelir Sevilayozdemir Vajinal bakmadı gerek duymadı biraz daha bekleyelim en son vajinal bakalım dedi
Minikamm Canim icine sinmediyse baska bi hastaneye git iyi bi ultrasonu olan bi yere. Bebek geç döllenmeyse ondan kücük duruyodur . Korkma ❤️
Tugbagelir Minikamm Özel hastaneye geldim baktirdim ama ben boyle bi özel gormedim hayatımda devlet daha özel burdan inanin bende onu dusunuyordum
Sevilayozdemir Tugbagelir geç döllenme olmuş olabilir , benimde 8 haftalık olmam lazım ama 6 +4 um şuan bunlar normal şeyler kuzum bence sende yada bebekte bir sorun yok geç döllenme ve kese boş değil ☺️